Meeskond

Eva Orav

Olen sündinud 1977. aastal Tallinnas. Põhikooli lõpetasin Tallinna Väike-Õismäe Keskkoolis, gümnaasiumi Kopli Kunstigümnaasiumis. Kõrghariduse sain Tartu Ülikoolist: õppisin eesti ja soome-ugri filoloogiat, peaaine oli eesti kirjandus. Olen läbinud Tallinna Pedagoogikaülikoolis õpetaja kutseõpingud ja käinud kaheaastasel draamaõpetuse koolitusel.

Olen töötanud õpetaja ja juhiabina. Hagudi Põhikoolis olen kuuendat aastat. Õpetan 5. kuni 9. klassi õpilastele eesti keelt ja kirjandust, olen klassijuhataja ja teen näiteringi. Kuulun õpetajate esindajana hoolekogusse ja laiendatud juhtkonda. Olen oma kooli karjäärikoordinaator.

 Vabal ajal tegelen koeraspordiga ja käin matkamas.

 Olen valmis õppima ja arenema, leian, et digiajastul peab õpetaja veelgi täpsemalt teadma, miks ta midagi teeb. Ilmar Tomuski raamatus „Digipöörane kool“ nendib direktor pärast seda, kui aasta aega on digipööret seosetult ja juhuslikult katsetatud, et oleks aeg asi endale selgeks teha. Seda ma koolitusele tegema tulingi.

_20170420_140735

Anu Pekkermann

Tulin Hagudisse 2003. aastal lasteaia juhatajaks. Samal aastal läksin Tallinna Ülikooli, kus õppisin põhikooli mitme aine õpetajaks. 2008. aastal liideti põhikool ja lasteaed ning ma alustasin tööd õppealajuhatajana. Täna olen lisaks õppealajuhatajale ka inimeseõpetuse ja eesti keele õpetaja ning 5. klassi klassijuhataja. Kuulun juhtkonda ja olen HEV koordinaator.

_20170421_104749

 Lea Vendik

Olen Hagudi Põhikoolis olnud matemaatika õpetaja ja õppealajuhataja. Aastast 2015 sai minust Hagudi Põhikooli direktor. Magistriõpingud lõpetasin Tartu Ülikoolis koolijuhtimise erialal. Osalesin esimese  lennu alustavate koolijuhtide koolitusprogrammis, kelle tegemistega saab tutvuda https://saravadkoolijuhid.wordpress.com/

Mulle meeldib õppida ja õpetada. Juba lapsena unistasin õpetaja elukutsest, õpetades nukke ja tädipoegi. Austan õpilasi, kes on valmis pingutama oma unistuste saavutamiseks.

Lisa kommentaar

